sobota, 24 listopada 2012

Liebster blog




Do zabawy zostałam zaproszona przez autorkę bloga takijestswiat.blogspot.com
Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie.

Zasady zabawy:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania dla mnie:

  1. Książka to dla "mnie" ... ?
Hmm… Ciężko określić, czym jest dla mnie literatura. Na pewno fantastycznym sposobem na spędzenie czasu w samotności. Jeśli książka jest dobra, staje się moją przyjaciółką, bez której nie mogę wytrzymać i nie mogę się doczekać, kiedy będę miała czas z nią usiąść.
  1. Niespodzianka to dla Ciebie radość czy wprost przeciwnie i dlaczego?
Ogromna radość. Lubię dostawać niespodziewane prezenty, czy to materialne, czy inne. Lubię też, gdy wykładowca niespodziewanie odwołuje zajęcia J Wolę się o tym dowiedzieć tuż przed i mieć z tego wielką radość, niż kilka dni wcześniej i oswoić się z tą myślą.
  1. Na bezludną wyspę możesz zabrać 3 książki, które wybierzesz?
Przeczytałam w swoim życiu jeszcze zbyt mało książek, żeby zdecydować, ale jedną z nich byłoby coś autorstwa Jodi Picoult.
  1. Z czym kojarzy Ci się szkoła?
Z miejscem pełnym śmiechy, młodości, energii i chyba trochę niewykorzystanych (przeze mnie) szans…
5. Jaką książkę / książki poleciłbyś swojemu wrogowi, dlaczego właśnie tę / te, a nie inne?
Nie mam wrogów, ale gdybym miała, nie poleciłabym żadnej książki. Najgorsze, co może człowieka spotkać w życiu, to nie czytanie J
  1. Twój blog jest dla Ciebie ... ?
Miejscem, w którym zbieram i utrwalam swoje myśli na temat książek. Do tej pory czytałam wiele powieści i o nich zapominałam. Teraz chcę o nich pisać, żeby nie zapomnieć.
  1. Twój ulubiony film / y?
Nie będę oryginalna. Bardzo poruszył mnie „Forrest Gump”, ale także „Avatar”, w którym ludzie niszczyli czyjąś planetę bez cienia współczucia dla żyjących istot.
  1. Jakim jesteś przyjacielem?
Przede wszystkim wiernym. Jeśli się z kimś przyjaźnię, nigdy go nie zdradzę. Ponadto umiem dochowywać tajemnic, nie jestem plotkarą i  wszyscy mnie za to cenią.
  1. Z jakiego gatunku literackiego najczęściej wybierasz książki?
Ostatnio są to w dużej mierze „obyczajówki”. Kiedyś uwielbiałam kryminały, sensację/thriller, ale teraz troszkę mnie męczą. Choć w każdej chwili mogłabym sięgnąć po powieści Tess Gerritsen, gdybym tylko dorwała jakąś w bibliotece, co graniczy z cudem.
  1. Spóźnienie to dla Ciebie?
Coś niemal niewybaczalnego. Nie znoszę się spóźniać, zawsze jestem przed czasem. Irytują mnie ludzie, którzy nie szanują czyjegoś czasu i się spóźniają.
  1. Z jakim autorem chcesz przeprowadzić wywiad i dlaczego?
Z Maxime Chattamem. Uważam, że to bardzo niedoceniany autor i wyciągnęłabym z niego wszystko J


Do zabawy chciałabym zaprosić Izabelę z bloga http://niebieska-herbata.blogspot.com/


Moje pytania:
  1. Dlaczego założyłaś bloga?
  2. Gdybyś miała wybrać: świat bez książek czy bez komputera – co byś wybrała?
  3. Czy uważasz, że Polacy zbyt mało czytają?
  4. Każdy z nas ma swoje wielkie marzenie. Co byś zrobiła, gdyby spełniło się nagle, za 2 sekundy? Czy naprawdę byś tego chciała?
  5. Interesujesz się jakimś sportem?
  6. Czy myślałaś o napisaniu książki? Jeśli tak to powiedz, jaki to gatunek.
  7. Co najbardziej podoba ci się w blogowych recenzjach? Na co najbardziej zwracasz uwagę?
  8. Czy sugerujesz się recenzjami przy kupnie książki?
  9. Czy Tobie także nie podobało się „50 twarzy Greya”? ;-)
  10. Czy myślisz, że za kilka lat, jako żona i być może mama, także będziesz rzucać wszystko i zasiadać z książką w rękach?
  11. Jaki napój najbardziej lubisz pić podczas czytania?

2 komentarze: